Usúario Conectados

From
"Cristiano Panvel"
Date:
Oi Rapazeada,

Existe alguma função do PostgreSQL para eu listar os usúarios que
estão conectados
ao banco, minha aplicação autentica com os usúarios diretamente do banco.

Cris

Re: Usúario Conectados

From
"Christian Rengstl"
Date:
Hi,

you could use "select usename from pg_stat_activity;"

PS. this is an english-speaking list, so for the future please write
your mails in english.

Christian Rengstl M.A.
Klinik und Poliklinik für Innere Medizin II
Kardiologie - Forschung
Universitätsklinikum Regensburg
B3 1.388
Franz-Josef-Strauss-Allee 11