Re: Portuguese Brazilian (pt_BR) Translator - Mailing list pgadmin-hackers

From Marcos Alves T. de Azevedo
Subject Re: Portuguese Brazilian (pt_BR) Translator
Date
List pgadmin-hackers
--US
Hi Henrique,

I'm already working on portuguese translation. I've got some problems
due to my Master Degree, but its already over!
The translation process was really slow, but I hope to get on work as
soon as possible.
Your help will be very usefull and important to PgAdmin project.
Keep in touch!

Regards,

Marcos Azevedo

--PT-BR
Olá Henrique,

Tenho trabalhado na tradução para o portugues. tive alguns problemas
com o meu Mestrado, mas já esta tudo resolvido.
O processo de tradução está realmente lento, mas espero das
continuidade ao trabalho o mais rápido possível.
Sua ajuda é de grande valia e importante paro projeto PgAdmin.
Mantenha contato!

Sinceramente,

Marcos Azevedo

On 10/4/06, Henrique Paulino Machado <zehrique@gmail.com> wrote:
> Hi, there.
>
> I'd like to contribute with the community as a translator into the
> portuguese Brazilian (pt_BR) language (Portugues Brasileiro).
> I want to focus on the website, but if needed I can work on other projects
> too.
>
> Thanks.
>
> Henrique

ATENÇÃO: Não respondo mensagens de "kem ixcreve ki neim uns retardadu
mentau, flw?" Campanha pró-alfabetização

Marcos Azevedo -- PsYLinuX --> WWW.PSYLINUX.ORG
Linux user #247094 - Since 1993

Brazil - Goiás - Goiânia

@Site: www.psylinux.org
@GoogleTalk: psylinux@gmail.com
@MSN: psylinux@hotmail.com
@ICQ: 30560638
@CEL: +55 (62) 8409-4947

           "Um simples amigo te ajuda a remover um móvel. Um
            amigo de verdade te ajuda a esconder um corpo".
   E como diz nosso grande e velho amigo Chuck Norris: "Um amigo de
verdade não é aquele que separa uma briga e sim aquele que chega dando
                                voadora"