Re: PostgreSQL busco hispanohablantes - Mailing list pgsql-odbc

From Cedar Cox
Subject Re: PostgreSQL busco hispanohablantes
Date
List pgsql-odbc
If you have any specific questions, please do ask (even in Spanish).
With the help of babelfish it is likely that some can help you.

Si usted tiene cualesquiera preguntas específicas, pida por favor (incluso
en español). Con la ayuda de babelfish es probable que alguien pueda
ayudarle.

-Cedar